facebook google-plus
map marker blue
ul.Kliniczna 2A 80-402 Gdańsk, Polska
GPS coordinates: 54.377641, 18.627871
phone blue 16 +48 58 731-07-37
mail blue16 admin@dm-group.pl

Współpraca

System zniżek

Proponujemy proste, wygodne, przejrzyste warunki nabycia odżywek dla sportowców w cenach hurtowych bez pośredników.

 

JAK OTRZYMAĆ RABAT!

Proponujemy 3 sposoby na otrzymanie rabatu w zależności od Twojego sposobu sprzedaży:

  • - przedpłata;
  • - zakup produktów;
  • - rabat od obrotu.
Przedpłata

Najbardziej opłacalny sposób, otrzymania zniżki, i nawiązania współpracy.

Wpłacasz na nasze konto sumę niezbędną do uzyskania oczekiwanego poziomu cen, zgodnie z tabelą «system rabatowy».

Wpłata depozytu daje Ci możliwość zamawiania dowolnej potrzebnej ilości towaru, partiami, z maksymalnym rabatem.

Poziom Twoich cen (rabat) będzie stały do momentu wyczerpania depozytu.

Czas na wykorzystanie depozytu jest nieograniczony.

Dodamy, że nie ryzykujesz swoimi pieniędzmi, ponieważ zwracamy niewykorzystane środki depozytu w dowolnym momencie na Twoje życzenie. Firma wystawia również poręczenie na wpłaconą kwote depozytu.

Taki rodzaj współpracy jest dla Ciebie bardziej opłacalny, ponieważ nie musisz robić od razu dużego zamówienia, а możesz zamawiać tylko niezbędne produkty w aktualnie potrzebnych Ci ilościach, korzystając jednocześnie z wysokiego rabatu.

Przy takim rodzaju współpracy wygodnie jest skorzystać z usługi dropshipping .

Korzystając już z maksymalnego rabatu, wysyłasz swoje towary do swoich klientów bezpośrednio z naszego magazynu.

Zalety:

  • - brak ryzyka– zwrot pieniędzy w dowolnym momencie na Twoje życzenie;
  • - możliwość zamawiania tylko niezbędnej ilości towaru;
  • - nieograniczony czas na wykorzystanie depozytu;
  • - poręczenie na wpłaconą kwote depozytu, co wyklucza straty finansowe;
  • - oszczędzasz na magazynowaniu.
Zakup produktów

Ta metoda współpracy najlepsza jest dla sklepów stacjonarnych.

Drugi sposób na otrzymanie rabatu – to duże zamówienie. W tabeli «system rabatowy» określono, jaki rabat odpowiada jakiej wielkości zamówienia. W ten sposób, zamawiając produkty, od razu widzisz, jakiej wysokości rabat otrzymujesz.

W naszym formularzu zamówienia «CENNIK», tabela «system rabatowy» znajduje się u góry z prawej strony, tak, aby była widoczna podczas wypełniania formularza. Tabela samodzielnie i automatycznie oblicza rabat w zależności od wielkości zamówienia, musisz tylko wpisać w polu «zamówienie», taką ilość produktów, która jest Ci potrzebna.

Ta metoda współpracy najlepsza jest dla sklepów stacjonarnych, ponieważ otrzymany towar będzie znajdował się w twoim magazynie lub sklepie i będziesz w stanie od razu realizować sprzedaż według życzenia twojego klienta.

Niestety to jedyny plus, ponieważ magazyn czy sklep stacjonarny generuje dodatkowe koszty i wymaga zatrudnienie dodatkowego personelu.

Jeśli chcesz korzystać z takiej metody współpracy, proponujemy usługę wymiany tawaru , co oznacza możliwość wymiany dowolnych niesprzedanych produktów, na inne, na które jest większy popyt w danym regionie.

Zalety:

  • - pewność posiadania produktów na które jest popyt;
  • - usługa wymiany i zwrotu towaru;
  • - mniej czasu poświęcanego na zamówienia – więcej czasu na sprzedaż.
Rabat od obrotu

Trzecia możliwość – współpraca z rabatem od obrotu umożliwia współpracę „na zamówienie klienta”.

Główną zaletą tej metody jest to, że nie jest potrzebny ani magazyn ani sklep stacjonarny, potrzebny jest tylko klient i jego zamówienie.

Wadą tego rozwiązania jest to, że nie zawsze obrót pozwoli uzyskać maksymalny rabat, co może znacznie zmniejszyć dochód.

Rabat jest przyznawany i aktualizowany w zależności od sumy zamówień z poprzedniego miesiąca zgodnie z systemem rabatowym (obliczany jest według tabeli poniżej).

Zalety:

  • - możliwość pracy „na zamówienie klienta”;
  • - równomierny rozkład swoich zasobów finansowych;
  • - rabat przyznawany przy dowolnym zamówieniu (już od 1 produktu).

 

Więcej szczegółowych informacji na temat tej usługi otrzymasz kontaktując się z naszym menedżerem.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz TUTAJ

Formy płatności:

Jak zapłacić za towar? To proste! Wykonaj przelew na konto bankowe w Banku Zachodnim WBK:

 

  • DM GROUP Sp. z o.o.
  • ul. Okrzei 18/7
  • 81-245 Gdynia
  • Bank Zachodni WBK
  • 62 1090 1102 0000 0001 2230 2310

 

Uwaga! Przy przelewach z innego banku należy wziąć pod uwagę dodatkowe opłaty za przelew.

Na Państwa prośbę, w celu stałej współpracy, jesteśmy gotowi otworzyć konto w innym banku. W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz TUTAJ

Dropshipping

Dropshipping - to usługa bezpośrednich dostaw. Na czym to polega? Zakupiony towar wysyłany jest do klienta bezpośrednio od hurtowego dostawcy sklepu, w tym wypadku od DM Group Sp. z o.o. 

Zamówienie oraz opłata od klienta zostają złożone w Państwa sklepie internetowym, a dane do wysyłki należy przesłać do naszej firmy, my natomiast zajmiemy się dostarczeniem zakupionego towaru do klienta.

Zaletą usługi dropshipping jest brak konieczności posiadania dodatkowych pomieszczeń służących jako magazyny do przechowywania towarów. Nasza firma zatroszczy się również o zapakowanie i wysyłkę towaru. 

 

Atrakcyjność usługi wyraża się w tym, że firma DM Group dokonuje wysyłki w Państwa imieniu, a to znaczy, że kupujący otrzyma paczkę z etykietą Państwa firmy (nazwa, adres, logo) i nie domyśli się, że towar został zapakowany i wysłany przez kogoś innego.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz TUTAJ

Zwroty i wymiana

Gwarantujemy zwrot pieniędzy za towar lub możliwość wymiany na inny w dowolnym momencie!

   Zwrot

Zwrotu towaru można dokonać  w dowolnym momencie, jeśli nie został on zniszczony lub uszkodzony, posiada oryginalne opakowanie a jego termin ważności jest dłuższy niż 5 miesięcy od momentu zwrotu.

   Wymiana

Wymieniamy dowolny niesprzedany produkt, na inny, na który jest większy popyt w danym regionie jeśli nie został on zniszczony lub uszkodzony, posiada oryginalne opakowanie, a jego termin ważności jest dłuższy niż 5 miesięcy od momentu wymiany.

 

UWAGA! Odbierając towar, Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli opakowanie jest naruszone lub uszkodzone prosimy o nie odbieranie zamówienia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej „Protokołu Reklamacji”. Firma DM Group nie odpowiada za reklamację złożoną  bez spisania protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika firmy spedycyjnej.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz TUTAJ

Dostawa

Towar wysyłany jest codziennie. Wysyłka natychmiastowa - po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Wysyłka jest realizowana  za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS na koszt odbiorcy. 

 

Zamówienia powyżej 7 000 złotych realizujemy bezpłatnie!

Na życzenie wystawiamy dokument Taxfree.

 

UWAGA! Odbierając towar, Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli opakowanie jest naruszone lub uszkodzone prosimy o nie odbieranie zamówienia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej „Protokołu Reklamacji”. Firma DM Group nie odpowiada za reklamację złożoną  bez spisania protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika firmy spedycyjnej.

 

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz TUTAJ