facebook google-plus
map marker blue
ul.Kliniczna 2A 80-402 Gdańsk, Polska
GPS coordinates: 54.377641, 18.627871
phone blue 16 +48 58 731-07-37
mail blue16 admin@dm-group.pl

FAQ

Kliknij na pytanie aby zobaczyć odpowiedź:

1. Czy ceny podane w cenniku to ceny netto czy brutto?

- Ceny w cenniku są cenami netto.

2. Od jakiej kwoty jest przewidziana bezpłatna dostawa?

- Bezpłatna dostawa przewidziana jest przy zamówieniach od 7 000 złotych.

3. Czy towar wysyłany jest za pobraniem?

- Tak, towar może być wysłany za pbraniem.

4. Czy oprócz produktów trzech producentów w ofercie pojawią się również inne?

- Obecnie dostępne są produkty firm: MuscleTech, MusclePharm, Arnold Series, Nutrabolics Istnieje możliwość rozszerzenia oferty w przyszłości.

5. Jakie są zasady naliczania rabatów?

Są 3 sposoby uzyskania rabatu:

- przedpłata;

- zakup produktów - rabaty zależą od kwoty zamówienia i rosną razem z nią;

- rabat od obrotu.

6. Czy oferta handlowa może zostać przygotowana w języku angielskim?

- Pracujemy nad tym, wychodząc naprzeciw indywidualnym potrzebom każdego naszego klienta.

7. Jaki jest termin płatności?

- Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym lub po wcześniejszym przesłaniu potwierdzenia wpłaty, względnie za pobraniem, więc zależy to jedynie od samego klienta.

8. Czy można negocjować cenę przy zamawianiu większej ilości jednego produktu?

- Tak, wszystko zależy od tego, jaka to będzie ilość. Cennik jest głównym wyznacznikiem wysokości rabatu, ale zachęcamy również do negocjacji z naszymi specjalistami ds. sprzedaży: http://dm-group.pl/kontakt

9. Czy oferujecie współpracę na zasadzie dropshippingu?

- Jesteśmy otwarci na wszelkie rozwiązania ułatwiające współpracę z klientami, więc oferujemy również i taką opcję.

10. Jaka jest maksymalna kwota pojedynczego zamówienia?

- Wszystko zależy od klienta, nie ma ograniczenia. Jednakże jednorazowe zamówienie bardzo dużej ilości może wiązać się z niewystarczającą ilością towaru w magazynie i koniecznością dodatkowego importu z USA, a tym samym wydłuży się okres oczekiwania na towar i może być wymagana zaliczka.

11. Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?

- Przy zamówieniach towaru będącego w magazynie jest to około 1-2 dni od wpłaty na rachunek bankowy.

12. Jak reklamować przesyłkę?

- Odbierając towar, Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli opakowanie jest naruszone lub uszkodzone prosimy o nie odbieranie zamówienia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej „Protokołu Reklamacji”. Firma DM Group nie odpowiada za reklamację złożoną bez spisania protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika firmy spedycyjnej. Ewentualne reklamacje związane z brakiem jakiegoś produktu lub niezgodnością zawartości paczki z dokumentem sprzedaży będą rozpatrywane tylko wówczas, gdy Zamawiający sprawdzi zawartość paczki w obecności pracownika firmy kurierskiej . Zamawiający ma zatem prawo, a nawet dla swojego bezpieczeństwa obowiązek oglądnięcia paczki w momencie jej otrzymania po pisemnym potwierdzeniu odbioru od dostawcy.